Nem érkezett visszaigazoló email a vásárlásról
Amennyiben a vásárlást követően nem érkezett meg Önhöz a visszaigazoló email, kérjük, nézze meg a levelezőjében a SPAM mappában, sajnos előfordul, hogy a levelező oda irányítja. Illetve ellenőrizze azt is, hogy helyesen adta-e meg email címét a rendelés leadásakor.
Mennyi a szállítási idő és milyen lehetőségek vannak?
A termékeink raktárkészleten vannak , így a megrendelés leadásától számítva 1-5 munkanapon belül kiviszi Önhöz a futár. Amennyiben ez idő alatt nem tudjuk teljesíteni a megrendelést, felvesszük Önnel a kapcsolatot.
Szállítási lehetőségek
Az MPL futárszolgálattal dolgozunk.
- Házhozszállítás
- Posta Pontra szállítás
- Csomagautomatába szállítás
Nem volt számla a csomagban, mi a teendőm?
A vásárlásról készült számlát a rendeléskor megadott e-mail címre küldjük Önnek a csomag feladásakor elektronikusan. Kérjük, ügyeljen az e-mail cím helyes megadására.
Milyen hosszú garancia van a termékekre?
A kötelező jótállás alá eső termékek esetében jótállás időtartama az alábbiak szerint alakul:
- a) 10 000 forintot elérő, de 250.000 forintot meg nem haladó eladási ár esetén 2 év,
- b) 250 000 forint eladási ár felett 3 év
A jótállás minden esetben a számlával vagy másolatával, a kötelező jótállás alá eső termékek esetében jótállási jeggyel is érvényesíthető.
Az elállási nyilatkozatminta az alábbi linken letölthető: Elállási nyilatkozat letöltése
Milyen fizetési lehetőségek vannak?
A fizetésre három lehetőség van:
- Utánvétel - a futártól való átvételkor kell készpénzben kifizetni a terméket
- Bankkártyás fizetés az oldalon - webáruházunkban bankkártyával is fizethet kényelmesen és biztonságosan a Simple Pay felületén keresztül.
- Előre utalás - a bankszámlánkra elküldött pénz beérkezését követően küldjük a terméket
Mi a teendő, ha meggondoltam magam, és nem szeretném mégsem a terméket, miután megnéztem?
Amennyiben az átvétel után megnézte a terméket, de nem felel meg önnek, vagy csak meggondolta magát, miután átvette, és szeretné a vételárat visszakérni, a termék kézhezvételének napjától 30 napon belül indokolás nélkül elállhat a vásárlástól. Kérjük, az elállás közlésétől számított 30 napon belül juttassa vissza a terméket az alábbi címre: Baricza Norbert 1211 Budapest Kossuth Lajos u. 61 a számlával vagy másolatával együtt. Elállás esetén a termék visszaküldésének a költsége a Fogyasztót terheli. A terméket ne utánvéttel küldje vissza! Az utánvéttel visszaküldött csomagot nem áll módunkban átvenni, annak visszajuttatásának költsége is a vevőt terheli! Kizárólag sérülésmentes, hiánytalan tartalmú termék visszaszolgáltatása esetén köteles a teljes vételárat megtéríteni, a nem megfelelő használatból eredő kárát érvényesítheti a vásárlón,értékcsökkenést számolhatunk fel. További információkat az elállásról a Jótállás és elállás menü pontban kaphat.
ELÁLLÁSI NYILATKOZAT ÉS MINDEN TOVÁBBI FONTOS INFORMÁCIÓ IDE KATTINTVA ELÉRHETŐ
A termék meghibásodott, mi a teendő?
Sajnos nem áll módunkban, és egyes termékek esetében nem is lehetséges minden egyes darabot lepróbálni. Amennyiben a termék hibás, vegye fel velünk a kapcsolatot telefonon vagy emailben, és kollégáink a lehető leghamarabb intézkednek a termék kicseréléséről vagy szervizeléséről. Munkaidőben kollégáink egyeztetnek Önnel, és a lehető leghamarabb intézkedünk, futárt küldünk a hibás termékért. Kollégáink ellenőrzik a hiba lehetséges okát, és amennyiben az nem szándékosság, vagy hibás használatból adódott, a lehető leghamarabb küldjük a csereterméket vagy megjavítjuk azt. További információkat a jótállásról a Jótállás és elállás menü pontban kaphat.
A kellékszavatosságról, a termékszavatosságról és a jótállásról az alábbi oldalon tájékozódhat: Vásárlási feltételek
Mely termékek vannak raktáron?
Szinte minden a weboldalon lévő termékünk van raktáron. Aminél esetleg készlethiány lép fel, vagy levesszük, vagy jelöljük a terméknél.
Hol vehetem át személyesen a megrendelt terméket?
Csak webáruházként üzemelünk, személyes átvételre nincs lehetőség.
Köszönjük megértésüket!